Monday, May 26, 2008

Stacy menang!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stacy MENANG!!Yahoo..U go girl!!

Aku dgn cukup gembiranya Stacy menang Akademi Fantasia 6!!Dengan cukup berdebarnya aku menunggu keputusan AF, gaya AC yg cukup menggeramkan lagi cam aku nak tampar2 je la..Dlm hatiku klu stacy tak menang gerenti aku tak tido malam tu..

Cukup menghairankan la plak c Nadia dpt numbur 5, walaupun aku sikit pun tak minat dia tu yg perasan abis but still i have to admit that she can sing biarpn aku menyampah ngan sora garaunya tu..hishh..Toi la plak numbur 4, wa caya la ...Aku tak paham pasal apala aku menyampah ngan Riz & Nadia..bkn pasal kisah percintaan mereka tu tp aku mmg ta suka drg , abis ceta!...Nubhan plak bagi aku biasa2 je la

Peratusan vote utk juara kali ni lebih tinggi dari sebelum ini . Stacy saja da ada 43% vote biarpun jumlah undian berkurangan dari sebelum ini..agaknya pasal org sabah ta pecah undi so suma pn vote Stacy..hmm..I wonder plak klu Stacy akan balik Sabah sempena Kaamatan ni, gerenti ramai yg nak berjumpa dgn dia tu..walauapapun i wish Stacy all the best..

Ciao!

1 comment:

MsFigure said...

aku tag ko.

msfigure.blogspot.com

sila buat yer..mekaseh