Sunday, May 11, 2008

Mother's day

Kemarin aku bangun lewat sikit jam 9 pagi, tu pn nak sambung lg tapi apakan daya my prince shane da bangun siap bergolek2 lg.Nak nenen la tu, jd pastu da malas nak tido balik.Mana lg kain baju penuh sebakul, besala bila hubby ada mmg byk la tu.Perangai dia lg balik2 tukar baju. Aku pn apalg memulakan aktiviti cuci baju, 2kali trip tu..da la mendung semcam, aku berdoa je la tak ujan..

My dad pula tetiba je nak bawa jalan pi keningau, hek eleh,da la aku masi bz cuci kain.Cetanya aku tak p ngan anak aku n hubby aku duk umah je. Aktiviti aku kemarin, cuci kain, mknkan anak, n mandikan dia.Jam 1 lebih aku ngan the geng jalan p city mall nak makan tghari.Da makan layan hubby aku beli kasut.Siap minta aku sponsor RM200 lagi tu, adei sabor je la yer..pa blh buat sempena bday dia yg da lalu 22April 08. Da tu aku bad mood coz dia ckp ari tu ta payah la sponsor..yela da la aku shopping on Saturday manada duit lg..ta aku bckp ngan hubby aku..marah aku tuhan je yg tau..da la aku baru period.hahha marah tu mendidih2 tu.. Da la aku nak beli pampers anak lg..da tu kira nak p giant tak jadi coz duit da jadi RM0.00.Laki ku pn naik hangin ngan aku siap p atm ambik duit balik..tp aku da tade mood gara2 tu..geramnyer!!isk hari yg cukup menggeramkan aku..balik umah je buat hal masing2 ,hahhaha..

Da dkt jam 6.30 petang, kelibat my dad, mom, abang n wife ta timbul2 lagi..masya allah da jam berapa ta balik lg.Mana lg nak bw p dinner..nasib baik dkt jam 7 mereka da balik..siap2 kami pn bergerak dlm 7 lebih ke Sri Melaka.Da sampai, Sri Melaka plak full, adeh..bincang2 pnya bincang nak makan dkt Anjung Selera. Da kuar paking ni nak p sana, pastu my dad call plak cakap nak makan di Sri Delima.Terpaksala cari paking balik ..nasib baik ada. Masuk je Sri Delima, order makan tetiba ujan ribut yang amat sangat tetiba jer..nasib baik ta makan kat Anjung Selera..mana lg baby aku masi kecil..kang ada yg kitaorang bertaburan lari...

Da abis makan ujan ta lagi reda makin kuat adala..aku da naik runsing mcmana nak masuk keta..tau la aku kan dukung anak..ujan pn ribut lagi.Di jadikan ceta, dkt jam 9 lebih baru la kitaorang balik tu pn main redah je ujan..nasib baik ada paking dpn Sri Delima tu jd bb ku tak le kena ujan..

Hubby aku plak ta sihat, dia da mngadu badan dia lemas dr tghari lg..cian jg ..jd nak jadi isteri yg solehah, aku pn carikan la ubat demam n flu utk dia mkn sblm tdo..cian laki aku ..

Okla ..aku da penat nak mengarang...

CIAO..

No comments: