Monday, May 19, 2008

servis keta & my sweet baby..


On Saturday, pas je balik keja aku singgah kk p bank nak bayar utang sgala, da tu kelam kabut balik coz nak servis keta di workshop dkt umah aku je..skali check enjin, engine oil leaking pastu da bertarabur pi air filter..penuh ngan minyak ni..no wonder la tiap kali drive ada len mcm bau ja..so total suma aku kena byr rm387.20 tu..susah tul la tauke workshop ni, 20sen pn nak charge..apa da..ni pn blm siap abis lg, coz engine oil still leaking, drg suspek penutup pnya casket yg ada masalah kebetulan plak workshop tu tada benda tu , so cetanya ari ni aku kena balik awal la ni nak p workshop lg..adeii

2 1/2 hari aku spent time ngan bb shane, manja berabis ni..nak pass ngan mak or kakak ipar pn ta mo..nak aku jg..sabar je la yer kiah..cian jg bb aku ni..malam isnin tu balik2 dia melabur amanah saham berat, da la hari minggu seharian pn da 2 - 3x melabur..sampai la dia tdo2 pn d proses nya jg ..pampers ntah berapa byk da bertukar..baru je tukar da melabur lg..sandi tul la..aku da ta tahan tgk dia cam tu aku pn bw la jmp doctor yesterday. Bermcm jenis ubat d bagi tu, siap ngan susu formula khas utk cirit birit jenama bebelac , nasib baik anak aku nak minum jg..pastu dia ok gak cuma skali je berak ..yg lucunya bila dia sakit je msti dia kuat minum susu, kecuali bila da btl2 dmam..haii rindunya ngan anak aku !!

Td pagi aku tinggalkan dia d walkernya memandangkan mami aku masi lg bz d dapur..pnyala dia meraung di tinggalkan cam tu..penuh ngan kemarahan sampai tersedak2 ta kuar sora,...part2 ni la aku malas bila nak p keja..sedih aku tgk dia camtu..yela sapala sampai ati tgk bb nangis kan..ah atas tu la style dia mengamuk padahal sebelum tu ceria2 jer..ntah hapa2 hahahahah..

adeii perut aku ni buat hal plak,...kemarin anak skrg maknya la plak nak melabur amanah saham berat..ok la..!

CIAO!!

No comments: